loading...
بهترین های نیمباز www.nimbuz.rozblog.com --www.nimbuzr.tk
تبلیغات
پست ویژه



پست ویژه آندروید



**توجه**

**توجه*                                                                                   **توجه**                      


با سلام خدمت کاربران گرامی و با ادب سایت(قابل توجه بعضیا)


خواستم چند تا نکته رو بگم


من در قبال برنامه های که میزارم تو سایت هیچ مسئولیتی بر عهده نمیگرم

 اگه برنامه ای تروجان یا هر ویروس دیگه ای داشت به من مربوط نمیشه

از سالم بودن برنامه اطمینان پیدا کنید بعد دانلود کنید ...


موفق و پیروز باشید


با تشکر:مدیر سایت

آخرین ارسال های انجمن
AliDaRyA@N.C بازدید : 1776 شنبه 1390/09/12 نظرات (3)

 

Amozesh login shodan ba gajim va kami tozih rajebe in barname

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط aref در تاریخ 1348/10/11 و 1:33 دقیقه ارسال شده است

slm ,bebakhshid id ro k vared mikonam error "invalid jabber id" ro mide bayad chi kar konamشکلکشکلک

این نظر توسط محبوبه در تاریخ 1348/10/11 و 14:35 دقیقه ارسال شده است

سلام ممنون ازلطف و مهرونتوون من این نرم افزار رادانتودکردم نصبش کردم اما باز نمیشه یعنی امکانش هست چون ویندوزم7 نتونه این نسخه را فعال کنه؟؟؟ آخه من قبلا روی همین وینوزوسیستم گاجیم را داشتم وهیچ مشکلی هم نداشته
پاسخ : salam gajim 14 ro nasb kardi? 14 kolan moshgel dare 13 ro nasb konin..mamnon az lotfeton be ma sar zadid

این نظر توسط هيراد در تاریخ 1348/10/11 و 13:22 دقیقه ارسال شده است

ببخشيد من مدير يه رومم---تو هر رومي كه بزنم وارد ميشه به جز روم خودم---با دو ايدي مديرم------اول يكيشون وارد نميشد-----ولي الن هردو وارد نميشن-تورو خدا كمك كنينشکلکشکلکشکلک
پاسخ : hatman esme romo eshtebah mizanid...ya horof aval bozorg mizani


کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت دوستان محترم.هدفم از ساخت اینجا این بود که بتونم برنامه های که شما میخاین رو براتون فراهم کنم تا جایی هم کمک کنم و هدف دیگه ای ندارم.امید وارم بتونم کمک خوبی براتون باشم.(منتظر نظرات شما هستم) ------------------------------------------- ID : alidarya@nimbuzz.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 140
  • کل نظرات : 347
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 14360
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 116
  • باردید دیروز : 84
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 583
  • بازدید ماه : 1,521
  • بازدید سال : 31,841
  • بازدید کلی : 991,253
  • کدهای اختصاصی
    free counters
    مدیر کل سایت

    Ali_DaRyA